L'Oficina de Suport a l'Administració Electrònica té l'objectiu d'ajudar els ajuntaments i les entitats locals en la implantació de l'administració electrònica i en l'ús de les tecnologies que hi estan vinculades.
Està adscrita al servei de Noves Tecnologies de l'Àrea de Cultura, Noves Tecnologies, Esports i Educació de la Diputació de Girona.
La seva comesa és implantar l'administració electrònica als municipis de la demarcació de Girona per cobrir les necessitats dels ciutadans a través de la prestació d'un bon servei de l'Administració.
L'estratègia i l'organització de l'Oficina es defineixen mitjançant dues línies estratègiques i vuit objectius.
La primera línia estratègica és «Facilitar eines i metodologia» i té els objectius següents:
La segona línia estratègica és «Construir un marc de referència per a l'administració digital» i té els objectius següents:
Es desenvolupen un o més projectes per cada objectiu, per promoure'n el compliment.
L'Oficina té dos grans reptes que permetrien fer un salt de qualitat en la prestació del servei i apropar-se a la seva comesa. Aquests reptes són els següents:
Els serveis que s'ofereixen des de l'Oficina se sustenten en l'article 36.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, modificat per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, que determina que són competències pròpies de la Diputació:
En el mateix article 36.1, l'apartat g) estableix que és competència de les diputacions la prestació de serveis d'administració electrònica.