Inventari de cementiris

L'objecte dels treballs és l'obtenció i l'ordenació de tota la informació relacionada amb les unitats d'enterrament que formen part del cementiri.

El recurs es materialitza amb el lliurament d'una memòria i la introducció de la informació a l'aplicació informàtica de gestió de cementiris GesCem.

A qui s'adreça

Ens públics

Ens locals de la demarcació de Girona amb una població inferior a 20.000 habitants. El servei estarà obert a les entitats locals gironines amb una població superior a 20.000 habitants si es disposa de recursos suficients i això no condiciona ni limita el servei a les entitats locals amb una població inferior.

Accés al servei

Per accedir al recurs cal presentar la sol·licitud acompanyada de l'annex amb les dades del cementiri.

L'annex de la sol·licitud inclou un apartat per descriure l'estat actual i els problemes més significatius del cementiri i justificar-ne la valoració. La informació servirà al centre gestor per aplicar els criteris de selecció que estableix el Pla de Serveis i valorar l'acceptació de la sol·licitud.

Terminis

Una única sol·licitud anual per entitat local.

Servei responsable

Assistència i Cooperació als Municipis

Documentació