Notícies

Els presidents i presidentes de les diputacions catalanes es reuneixen amb la consellera Sílvia Paneque

Foto : Fotos: Generalitat de Catalunya

El president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, conjuntament amb les presidències de les altres diputacions catalanes van mantenir una trobada institucional a Barcelona amb la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya, Sílvia Paneque.

L'objectiu d'aquesta reunió, coincidint amb l'inici del 2025, era teixir sinergies entre administracions i buscar solucions per millorar infraestructures, la mobilitat sostenible, el medi ambient, la transició hídrica i la problemàtica de l'habitatge. I en el cas concret de Miquel Noguer, posar èmfasi en els temes que afecten els 221 municipis de les comarques gironines.

A la trobada, també hi van assistir el secretari de Mobilitat i Infraestructures, Manel Nadal, i el secretari de Territori, Urbanisme i Agenda Urbana, Víctor Puga.